close

今天晚上的聚餐真的是讓我下了好大一跳~~

自從高中之後大概再也沒有過過這樣讓我難忘的party~~

常常都是配角的我沒想到今天卻成了主角,

而且還是出了社會的同事們為我精心設計的,你們的用心和義氣相挺都讓我非常非常的感動,

那整感動是在心裡可以回味很久的,

謝謝Alex和Eva.W感心的號召,

謝謝Liliane, Crystal, Amanda, Shalin, Jasmine, Eva.L, Irene, Steve, and Ricki百忙抽空的出席,

還有Leader同事們的愛心祝福和禮物,Hannah的豬小兔守護神, 這一切的一切都讓我感到幸福!

在Leader能認識你們真好

I thought that the dinner is just Alex and me, I totally didn't expect others friends would come here for me.

You really got me!

Thank you you guys so much, you really gave me an unforgettable farewell party!

Thank you for being there for me, I will always remember this deeply touched moment.

With your super warm cards, and gifts, I will be braver to face my future in Oz. I always know that I am not lonely at all becuase of you.

100_0008.JPG  

100_0016.JPG 

Thank you for coming to my farewell^^

100_0007.JPG  

剛剛那張我們纖瘦的Shalin居然不見了~~沒關係來張特寫吧!

100_0005.JPG 

正同期的Jasmine和好麻吉Cryatal!

100_0020.JPG 

My coolest co-teacher: Alex~~Thank you for giving a wonderful night!

100_0011.JPG   

 Erica sandwich---Eva.W,你知道嗎?看完你那張光碟又讓我哭了~~你總是可以這麼貼心到心坎裡~~3A那個資料夾的魔力,你真的很懂我^^

                            Eva.L 我會想念一起設保全的日子,謝謝你的陪伴!

arrow
arrow
    全站熱搜

    ericawei0426 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()